Pokko pokko - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Pokko pokko - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Pokko pokko

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 September 2020 | Curaçao, Willemstad

Vandaag de behoefte om gewoon eens niets te doen....gewoon niets plannen en een beetje rusten. Beetje kijken wat er op ons pad komt.
Zo word er rustig ontbeten, genoten van de dieren die weer allemaal of komen drinken of een bad nemen. Er wordt gekleurd en ik lees gewoon mijn dikke Stephen King uit.
Mijn collega is ook op het eiland en komt even langs met haar vriend. Zij gaat een paar keer meekijken met de therapie. Dus plannen worden gemaakt.
In de middag gaan lic en ik alvast naar de boulevard. Felicity had toen wij hier net waren al een mooie sleutelhanger gezien.......die moest gescoord worden. Rich zou later volgen.
Drup drup drup......en toe ging de hemel open. Als het hier regent stort het ook echt. Lic en ik zijn lekker in een tentje wat gaan drinken. En hebben hartelijk gelachen om die domme toeristen die hard het water uit gaan rennen omdat het regent......ehhh word je niet nat in het water? Richard werd in ieder geval wel nat, die zat er middenin. Maar gelukkig is het met of je onder de douche staat, alleen de shampoo ontbreekt.
De dag afgesloten met een drankje bij de Hemingway en uit eten bij de Mexicaan met onze vrienden familie.
Het was weer heerlijk vandaag, truste

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Familie

Een gezellige familie die een avontuur aangaan op curacao. Namelijk dolfijntherapie!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 15128

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: