Shop till you drop - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 September 2020 | Curaçao, Willemstad

Vandaag rustig opgestaan na een goede nacht. Wij zijn nog een beetje moe en alles gaat op een pokko pokko tempo. Rustig aan ontbijten, kletsen met de vogeltjes....ik breid mijn talenkennis uit....en wat lichamelijke verzorging. Het is warm vandaag. Dat vind het buitenleven ook. Richard heeft een drink bakje gefabriceerd incl stenen trapje. Er word gretig gebruik van gemaakt. De blauw blauw drinkt eruit en de vogeltjes nemen een bad. Heerlijk en dat allemaal voor je neus.
Daarna de auto in. Er moet geshopt worden in punda (Willemstad). Er zijn een hoop mensen thuis die wij willen verblijden met Curaçao spulletjes. In Punda kun je de Corona wel goed merken, vooral het voorheen niet toelaten van toeristen. Er is een hoop dicht. Gelukkig niet de Macdonald’s want er was weer honger.
Lekker slenterend door de straatjes kwamen wij bij een winkeltje waar ik wel souveniertjes wilde scoren. Er stond helaas alleen closed op, maar de deur ging open?....de eigenaar bleek het bordje te zijn vergeten om te draaien en boog als een knipmes toen wij hem daar op attendeerden. Ja zo krijg je niet zoveel klanten.
Samen met mijn gezin zijn dag omzet weer goed gemaakt en geslaagd voor iedereen. Felicity kreeg Een dolfijnen knuffel als kadootje.
Tuurlijk daarna nog wat andere winkeltjes in geweest....
De warmte is pittig. Dus na de “verplichte” fotomomentjes, de pontjesbrug en de Curaçao letters, lekker de airco auto in om naar het huisje te rijden.
Mijn gezin onder de airco in de slaapkamer en ik al plonsend in het zwembad. Ik heb het al vaker gezegd je kan het slechter treffen.
Bij het huisje gegeten en lic en ik nog even zitten kleuren buiten. Flink in de DEET want de muggen hebben honger.
Al heel de week horen wij iemand tikken op een ruitje, ik heb al gekeken maar kan niemand ontdekken. Het mysterie werd gisteravond onthuld, het de de keelgeluiden van de avond hagedissen die elkaar roepen Hahahahaha.
Op tijd naar bed. Bon noche

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Familie

Een gezellige familie die een avontuur aangaan op curacao. Namelijk dolfijntherapie!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 15128

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: