De eerste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 September 2020 | Curaçao, Willemstad

Na een onrustig nachtje is dan vandaag daar de eerste dag. Die dag waar al een heel jaar naar toegeleefd wordt....de dag van de eerste dolfijntherapie.
Maar eerst nog even boodschappen doen. Aan mij was de eer en het gaat mij steeds beter af. Het enigste dingetje was dat ik op de heenweg met een grijs busje werd opgehaald en op de terugweg met een wit busje. Het is dat ik zag dat mijn medepassagiers instapte anders had ik er vandaag nog gestaan.
Na een snel broodje om 12:00 helemaal klaar om naar therapie te gaan. Voor het hek afgesproken met het gevolg van Vicky zodat wij gezamenlijk naar binnen konden.
Kennisgemaakt met de therapeuten. Felicity heeft Talina (psychotherapeut) en Markus (fysiotherapeut) en een stagiaire. Doelen doorgesproken al is dat best wennen om te praten met een mondkapje op.... en daar gingen de meiden hoor.
Wat is het toch altijd bijzonder om dan je eigen dametje zo te zien zitten bij die mooie majestueuze dolfijnen. De dolfijn (Bonnie) bij Felicity had wat eigenwijze streken dus werd er uitgeweken naar haar zoon Sami. En dat ging supergoed. Ook op het dok werken was een bijzondere ervaring. Markus liet Felicity buikspieroefeningen doen om te kijken naar (in)mogelijkheden. Echt super! Therapie wordt vervolgd.
Na de therapie en afsluitend praatje met zijn allen naar het strand. Snorkelen, awa di limunchi en uiteindelijk de zon in de zee zien zakken. Heerlijk. Omdat de dag als een feestje voelt afgesloten bij The Green House.
Om half 10 ( jeetje wat gaan wij laat maar bed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Familie

Een gezellige familie die een avontuur aangaan op curacao. Namelijk dolfijntherapie!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 15128

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: