Grote vissen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Grote vissen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Grote vissen

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer een nieuwe dag met een nieuw plan. Vandaag gaat Lic zwemmen tussen de grote vissen, niet helemaal nieuw want 2 jaar terug ook gedaan. Ze heeft al even gespiekt en werd toch wel zenuwachtig want niet alleen Lic is in die 2 jaar gegroeid de vissen ook! Het was niet alleen een durfdoel voor haar maar ook voor Faye. Spontaan voegden haar dolfijnentrainster en fotograaf zich erbij.....en ach stagiaire en papa ook. Mama kon natuurlijk niet achterblijven dus lagen wij met 7 man tussen de grooooote vissen. Ze zag geen angst meer en wilde uit zichzelf de roggen aaien....waren in doorsnee ongeveer 3 meter. Afgesloten met een fijne dolfijnensessie. Daarna nog met ons naar het strand en daar patatjes gegeten na het zwemmen. Gelukkig toen naar het huisje want we sloten de dag af met een tropische storm.....Truste!