Aankomst bon bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Aankomst bon bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Aankomst bon bini

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Ik zag dat gisteren niet het hele verhaal was weergegeven dus deel 2 dan maar....
De vlucht ging supersnel, uur te laat vertrokken maar toch op de geplande tijd binnen. Windje mee waarschijnlijk. Vlot door de douane, koffers opgepikt en buiten stond de Cdtc netjes op ons te wachten. Via de citytour bij ons park beland, niet hetzelfde huisje als de laatste keer maar een vlakbij het zwembad. En je raad het vast wel Richard lag al in het water voordat de koffers bijna binnen waren Hahaha.
Lic heerlijk al bij de tv en ik aan het settelen. Zo doen we allemaal ons eigen ding. Broodje gegeten en toen hakte de dag erin. Kortom Felicity al om 8 uur plat en wij een uurtje later.
Truste ben benieuwd wat de nacht ons brengt.....

• 16 September 2017 - 15:45

Sandra:

Zitten jullie op Bon bini resort? Dan wellicht in hetzelfde huisje als wij waren in 2008

• 16 September 2017 - 15:45

Monique:

Haha mooi verhaal! Ik zie het al helemaal voor me! Ries die gelijk een duik nam.
    Fijn huisje dichtbij de pool

• 16 September 2017 - 16:45

Cobyvanderwilk:

Hebben Jullie lekker geslapen hier giet het nog steeds veel plezier