Pizza met een wijntje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Pizza met een wijntje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Pizza met een wijntje

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 September 2020 | Curaçao, Willemstad

Na een goede nacht rustig opgestaan....net alsof wij hier ook wel iets anders doen. Er zijn van die gevoelens/gewoontes die je in een doosje zou willen stoppen en meenemen naar Nederland. Dat ochtend ritueel is er een van. Zo heerlijk relaxed met de hele dag nog voor je.
Richard nog wat kleine boodschapjes gehaald, er moet tenslotte ook beleg op je boterham. Vandaag iets vroeger gegeten want ik moet iets eerder naar het CDTC. Ik heb nl tijdens deze vakantie een dubbelrol. De grootste rol is gelukkig voor mijn gezin maar het andere gastrolletje is als bestuurslid van Kids Unlimited. Hoe mooi is het dat je de mensen nu live kan spreken en daardoor dingen kan kortsluiten. Zo ook vandaag.
Felicity en Bonnie hebben weer goed hun best gedaan met allerlei trucjes en oefeningen. En natuurlijk gebeurt er ook een hoop op het dok tussen de watertijd door. Na de therapie ontpopte Lic zich als ware gids en leidde mijn collega met haar vriend door het sea aquarium. Kleine meisjes worden groot!
Paps en mams hadden intussen het “kookpunt” bereikt en werd de dag afgesloten met het strand. Onze vrienden familie had er ook wel oren naar. Ik kan niet anders zeggen dat ik het zo’n heerlijk gevoel vind om dit allemaal met hen te mogen beleven. Het gaat zo ongedwongen en makkelijk. Leuke dingen samen zonder verplichtingen.
De dag afzonderlijk afgesloten met gehaalde pizza en bubbeltjes wijn, die wij in ons huisje hebben genuttigd. Afgesloten met een douche voor de verdwaalde zandkorrels om daarna tevreden te gaan slapen.
Truste.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Familie

Een gezellige familie die een avontuur aangaan op curacao. Namelijk dolfijntherapie!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 15128

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: