Het lijkt wel vakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Het lijkt wel vakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Het lijkt wel vakantie

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 September 2020 | Curaçao, Willemstad

Het wennen aan de warmte gaat steeds een stukje makkelijker. Zaterdagmorgen rustig opgestaan, Richard de uitdaging van boodschappen aan laten gaan en ik rommelen in het huisje. Klinkt als de rolverdeling thuis.
Vanmiddag met vicky en haar ouders afgesproken. Even ons huisje laten zien om daarna de boulevard onveilig te maken. Rich en ik ontpoppen als ware gidsen. Hier kan je lekker eten en hier zwemmen een hoop vissen.
Na de boulevard te hebben afgelopen, gegluurd te hebben bij het CDTC zijn wij neergestreken bij Chill &Grill. Awa di limunchi is het wat wij drinken en zeker de goedkeuring kan krijgen van onze mede toeristen. Totdat ik ineens wordt aangestoten door Felicity......mama dat is hem en wijzend op de ober. De ober is dé broer van Beautynezz. Een YouTuber in Nederland. Nu wist ik dat hij hier werkte want daar had ik al dik een half jaar thuis de verhalen over gehoord. Als je dan ook nog een papa met ADHD heb ga je gewoon op de foto met hem. En volgens mij vond die broer het stiekem best leuk.
Waar Felicity het thuis ook al bijna een half jaar over had was een ijsje bij haar ijssalon. Die zit tegenover de chill&grill dus afgesloten met een lekker ijsje.
Allemaal moe en voldaan weer teruggekeerd naar onze vakantieverblijven. Ik heb nog even een baantje getrokken in het zwembad, samen een maaltijd genoten en toen hup ons bed in.
Duurde geloof ik 5 minuten toen ik op rechts en op links een tevreden gesnurk hoorde.
Morgen weer een nieuwe dag......zzzzzz

  • 14 September 2020 - 12:09

    Jolanda:

    Hi vakantiegangers, fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Leuk om te lezen wat jullie zoal daar doen en al hebben gedaan. Geniet nog lekker van jullie vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Familie

Een gezellige familie die een avontuur aangaan op curacao. Namelijk dolfijntherapie!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 15128

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 11 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: