Dolfijnentrainster - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Dolfijnentrainster - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Dolfijnentrainster

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Vandaag is de dag.....de dag van de show!!!! Er werd al met lichte spanning opgestaan want zo'n show voorbereiden daar word je toch wel zenuwachtig van. In de morgen rustig opgestart en om half 1 richting de Cdtc. In het Sea Aquarium allemaal mensen tegengekomen die haar succes wenste....zijn wij op pad met een beroemdheid??
Eerst het water in om weer even te wennen en wij moesten wachten. Om kwart voor 2 mochten wij komen en wauw de kade stond vol met wel zo'n 15 mensen. Die kwamen dus allemaal voor mijn Lic!!! Stagiaires hadden een bord met we love you gemaakt zo lief.....mensen uit Sea Aquarium waren er.....gewoon geweldig. En Felicity deed het top....er werd geklapt en gelachen. En wij als papa en mama hadden een traan. Show duurde een kwartiertje en daarna nog even een ontspanmomentje in het water met haar dolfijn. Ze kreeg ook een geplastificeerd blad van de dolfijn, daar staat op dat ze gecertificeerd dolfijntrainster is...... Na afloop moesten er zelfs handtekeningen worden uitgedeeld.
Ook een traan op de droge kant want Romy de dolfijntrainster waar ze een fijne klik mee heeft is morgen vrij en dus moest er afscheid worden genomen......en dat is niet haar sterkste kant.
Thuis alles gevierd met patatjes en voldaan, af en toe met een traan, gaan slapen. Truste!!

• 30 September 2017 - 08:40

Laura:

Wat super gaaf!! Een erkend dolfijnen trainster. Petje af

• 01 Oktober 2017 - 13:48

Cobyvanderwilk:

Leuke ver slagen Ik wens Jullie een goede terugreis Ik Ben blij als Jullie er weer zijn maar Jullie hebben wel genoten en dat vind Ik geweldig kus