Oefenen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Oefenen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Oefenen

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 September 2017 | Curaçao, Willemstad

We zijn een beetje moe merken we allemaal.....word ook wat ander weer. Vanmorgen een buitje van 5 minuten en als je naar de grond kijkt zie je niet waar het water is gebleven. Het water was dus hard nodig! Maar omdat we wat moe zijn doen we nog meer Boko Boko dan normaal. De auto is ook weer terug sinds vandaag dus alles zal met de benenwagen moeten.
Tijdens de therapie is Felicity vooral aan het voorbereiden voor haar show.....uitnodigingen maken(zelf getypt)....uitnodigingen rondgebracht(ik geloof dat heel curacao er een heeft)......en dan natuurlijk oefenen met haar dolfijn. Blijft na al die dagen fantastisch om te zien de interactie tussen die 2.
Van al dat oefenen trek gekregen dus een pannenkoek met Nutella als tussendoortje genomen. Lekker over de boulevard geslenterd. Thuis nog iets gegeten, buiten gechilled en daarna alweer tijd om ons bed op te zoeken. Truste!!