En dan is het alweer maandag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu En dan is het alweer maandag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

En dan is het alweer maandag

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Weekend is voorbij gevlogen. En daar is hij dan alweer de maandag, betekent dat de laatste therapieweek is aangebroken. Voorlopig moet er hard gewerkt worden want Felicity moet een show voor donderdag voorbereiden.
Eerst s'ochtends met de auto naar de supermarkt zo kon Lic ook een keertje mee. Rolstoel in het shuttlebusje is geen optie, daar zitten teveel mensen en tassen in. Terug in het huisje even eten en toen naar het Sea aquarium. Doel was om de flamingo's te ontmoeten. Faye haar therapeut vond het volgens mij spannender als Lic zelf..... In het water supergoed geoefend voor de show, zo mooi om te zien dat de dolfijnen luisteren naar haar.
In het huisje hebben wij nog gezwommen maar Lic gechilled, prettig dat dat hier zo kan. Het eten bestond uit pizza en toen tijd om te slapen. Truste!!