Echte toeristen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Echte toeristen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Echte toeristen

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 September 2017 | Curaçao, Willemstad

We gaan ons dit weekend als echte toeristen gedragen we hebben nl een autootje voor drie dagen. Dus alles erin en fototoestel op je buik en plaatje van een toerist is klaar. Eerst naar punda want het thuisfront moet natuurlijk verblijd worden met een curacao' s presentje. Daar ook wat gegeten bij ons stamrestaurant...de mac. Omdat het echt wel heel warm is en de auto airco heeft een rondje eiland gemaakt. Wat is Curacao toch divers, aan de ene kant industrie daar tegenover huizen. Zowel mooie, afgemaakte huizen als huizen wat wij een projectje zouden noemen. En dan rijd je 15 minuten en dan kom je gewoon in berg/heuvelachtig gebied vol met mooi groen. Dit heet dan het westpunt. Leuk om zo te zien. Thuis nog even afgekoeld en in de avond uit eten gegaan met mensen van het resort. Was weer een geslaagd dagje. Truste!

• 24 September 2017 - 20:45

Cobyvanderwilk:

Wat leuk waar ga jullie naar toe rijden ze daar links veel veilige kilometers