Wij mogen ook!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu Wij mogen ook!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

Wij mogen ook!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer een warme dag....maakt niets uit want wij mogen ook vandaag het water in. Eerst onze huisduif gevoerd en de iguana's. Die staan tegenwoordig al te wachten als ze ons met onze gekleurde ikeabordjes naar buiten zien komen...nee ik heb ze niet van thuis meegenomen. Richard weer naar de winkel om het nodige drinken in te slaan. En dan tassen pakken en op naar de dolfijnen.
Als je dan Felicity in het water ziet dan merk je zo dat dit haar ding is, omgeven door de prachtigste dieren die zijzelf mag aansturen. Echt haar wereld....zet te denken voor thuis.
Na haar therapie mochten wij het water in om te zwemmen met Bonnie!!! Wat een mooie ervaring is dat toch. Zoveel spieren en controle en tegelijk zo zachtaardig. Geweldig....is er weer een voor in het hartje.
Thuis nog even nagenoten in het zwembad en daarna onder de douche. Voor vandaag genoeg water gezien. Truste!!

• 24 September 2017 - 13:04

Cobyvanderwilk:

Jullie hebben het prima daar nu het is hier ook goed weer zit steeds buiten geniet er maar lekker van groetjes dikke kus