De grote oceaan over - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu De grote oceaan over - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

De grote oceaan over

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 September 2017 | Curaçao, Willemstad

Vanmorgen om 4 uur ging de wekker. Die was helemaal niet nodig want ik was al om 3 uur wakker. Koffers stonden al in de auto dus gaan met die banaan. En wat is het nou heerlijker om uit Nederland te vertrekken als het pijpenstelen regent.
Zo s'morgens vroeg door een fijne chauffeur keurig op Schiphol afgeleverd. Supervlot ingecheckt en door de douane heen. Tijd voor koffie!!!!
Boarden ging ook redelijk op tijd en superplekken in het vliegtuig. Zicht op de wolkjes en niet tever van de deur, zo hoefde we niet het halve vliegtuig door met een puberende dochter van 15 jaar.

Gevlogen met KLM super!!! Bijna om de drie kwartier iets te eten of te drinken. Zo gaat die 8,5 uur echt sneller

• 25 September 2017 - 13:52

A 3-4:

Hallo Felicity en ouders,
    We denken dat het wel goed gaat met je, zo te lezen.
    Leuk om het reisverslag te lezen. En we denken dat je het wel naar je zin hebt daar.
    Via Dynah kwamen we achter deze website.
    Leuke foto's trouwens. Jammer alleen dat het internet niet zo goed werkt.
    Want skypen is natuurlijk nog leuker.
    Geniet nog maar lekker.
    Groetjes A 3-4