een durfal dag - Reisverslag uit Dominguito, Puerto Rico van Familie Wilk - WaarBenJij.nu een durfal dag - Reisverslag uit Dominguito, Puerto Rico van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

een durfal dag

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Oktober 2015 | Puerto Rico, Dominguito

Vandaag wordt een durfal dag. Felicity haar therapie bestaat vooral uit het op-en uitbouwen van haar zelfvertrouwen. Onze dame kan weleens totaal in de rem gaan als er iets moeilijks of spannends moet gebeuren. Maar nu bij de dolfijnen gaat dat al veel beter. Zelfs zo beter dat toen gerwin voorstelde om tussen de roggen en grote vissen in te gaan snorkelen, zij toestemde....
Ik moest zelf even slikken, maar gelukkig niet laten merken.
Verder maakte lic gisterochtend de opmerking dat ze wel graag met Bonnie en haar baby zou willen zwemmen. Deze twee zitten nog apart totdat de baby groot en sterk genoeg is om bij de andere dolfijnen te kunnen. Met Bonnie wordt nu af en toe(met niet therapiekinderen) geoefend om haar bezig te houden en voldoen in haar behoefte om te werken.
Felicity dan maar de opdracht gegeven, als je dat wil dan moet je dat zelf regelen. Zo gezegd zo gedaan....en het is haar gelukt.
Vandaag na het snorkelen gelijk bij Bonnie en Sami in het bassin. Tuurlijk met Gerwin(die het stiekem ook wel bijzonder vond) therapie gehad. Bonnie is een hele goede beschermde moeder, liet Sami wel zien aan lic maar niemand mag haar aanraken. Het was wederom voor alle partijen een mooie ervaring.
Daarna nog even in het normale bassin met chabellita gedold en na anderhalf uur uit het water. En als je dan nagaat dat wij van te voren al een uur in het zwembadwater hadden gelegen....denk je die zal nu wel moe zijn.
Nou volgens mij zit er energiestof in het water Haha. Thuis nog gegeten en een potje yahtzee gedaan. Ook voor het eerst!!
Een dag vol nieuwe ervaringen en leermomenten!! Voor nu douchen en dan Truste....

• 08 Oktober 2015 - 13:22

Monique :

Wauw wat mooi dit te lezen zeg!!
    Wat mooi zulke stappen te zien en ervaren!!
    Ik ben Trots op Felicity en jullie kanjers!!XXXX

• 08 Oktober 2015 - 19:10

Laura :

Super zeg om dit te lezen.
    Echt grote stappen maakt ze!! Trots :)
    Wat mooi dat het werkt. Geniet er nog even van.

Xx

• 08 Oktober 2015 - 20:43

Jolanda:

Hoi daar wat goed van Felic dat ze naast de dolfijnen ook met roggen en andere grote vissen heeft gezwommen. Ook heel stoer van jullie. Zo te horen gaat het heel goed met haar. Geniet er nog lekker van x