een gouden dag met een rood randje - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu een gouden dag met een rood randje - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

een gouden dag met een rood randje

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Oktober 2015 | Curaçao, Dominguito

Vandaag is voor ons de dag....echt de dag. Wij mogen zelf met een dolfijn zwemmen. Spannend!! Wij staan om 8:15 op het programma dus ineens moeten we een beetje haasten Haha.
Maar we zijn op tijd. Felicity mag met een stagiaire mee. Lic heeft zelf met haar geregeld dat zij naar mama dolfijn en haar baby gaan kijken.
Wij krijgen een hele uitleg met wat wel en wat niet mag. Daarna drijvers om en flippers mee en dan naar het dok.
Wij krijgen net zoals lic dolfijn chabellita en trainster Romy. Eerst even flippers aan en dan rustig voetjes in het water. Chabellita kwam al gelijk gedag zeggen en geloof mij een dolfijn is groot...
Toen mochten wij het water in en als "volleerde" trainers met haar zwemmen en trucjes laten doen. En het half uur was zo voorbij, maar de herinnering voor eeuwig!
Daarna weer naar het strand, want Richard zou gaan snorkelen met het meisje wat wij op Schiphol hadden leren kennen. Zij vond het spannend maar wilde graag, dus zo gezegd zo gedaan..
Verder lekker gezwommen, heremietkreeften bewonderd en heel decadent geluncht op het strand.
In de vroege middag naar huis, want de zon was heet erg heet. En thuis bleek dat ondanks het vele smeren wij allemaal toch wel een rood kleurtje.
Dus flink in de aftersun na de douche en na wat eten lekker naar bed. Truste....
Ps ik krijg jammergenoeg geen foto's geplaatst bij mijn verslagen. Dus die houden jullie tegoed xx

• 05 Oktober 2015 - 17:34

Monique :

Oooooo wat een mooie ervaringen en herinneringen maken jullie!!
    Ik kan bijna niet wachten tot jullie thuis zijn en live alle verhalen en beelden te zien

• 07 Oktober 2015 - 11:27

Laura:

Geweldig om te lezen :) ook super leuk dat dezelfde dolfijn werd gehaald. Geniet er nog even van!! Xx