inhaaldag - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu inhaaldag - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

inhaaldag

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Oktober 2015 | Curaçao, Dominguito

Vandaag is het zaterdag, maar geen weekend voor ons. Niet dat je dat heel erg nodig hebt als je de hele dag of op je terras zit, of bij het zwembad of strand ligt Haha.
Maar vandaag dus nog therapie, omdat haar therapeut van de week ziek was.
Maar pas weer in de middag, dus eerst is Richard weer even boodschappen gaan halen. Gezellig met z'n 20-tigen in een busje met 31 graden. Busje komt zo Haha maar de buit is binnen.
Na de middagboterham naar het strand. Vandaag een ander strand geprobeerd, dichter bij het CDTC. Dit is een heel mooi strand, waar je goed kon snorkelen. Voor lic toch nog maar bandjes gekocht zodat ook zij goed kan snorkelen zonder al te veel energie verlies.
Bij het strand mensen weer terugontmoet die wij op Schiphol waren tegengekomen. Een moeder en dochter die gewoon gezellig op vakantie zijn. De dochter is 19 maar was heerlijk ongedwongen met lic in de branding heremietkreeften aan het bestuderen.
Al gauw weer bijna half 4 dus naar de CDTC en daar mocht Felicity (omdat ze het enigste therapiekind was op dat moment) met twee dolfijnen zwemmen. Je moest ze eens zien stralen. Het fototoestel flink laten klikken....
Na therapie nog even naar ons zwembad want wij hadden daar een verjaardagsfeestje. Een therapiekind was jarig en wij waren uitgenodigd. Lic heerlijk salto's in het water gemaakt met het zusje. Dan is ze zo vrij en doet niet onder voor een ander.
Thuis nog heerlijk door Richard currykippie gegeten en toen naar bed. Truste....