rommel de bommel - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu rommel de bommel - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

rommel de bommel

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Oktober 2015 | Curaçao, Dominguito

WoW het is warm...echt warm. Dat komt omdat er geen wind is. Er wordt onweer en regen verwacht. Dat is waarschijnlijk een staartje van de orkaan van de Bahama's (maar dan ook echt een mini staartje). Het rommelt ook al de hele vroege ochtend.
Het is weer om je rustig te houden en dat doen we dus ook. Felicity heeft er last van en dus blijven we lekker bij het huisje hangen.
Straks komt er wel weer aktie want haar therapeut is beter.
Dus voor nu een spelletje, wat knutselen en een beetje tv kijken.....en natuurlijk de hobby van het moment hagedissen spotten. Even door heel het park gelopen en dan kom je echt leguanen van een meter tegen. Je hoeft er niet van te schrikken want ze gaan er met een raketaandrijving en ronddraaiende pootjes vandoor.
Verder heb je hier hagedissen en die zijn blauw. Erg mooi en ze hebben een moeilijke naam, ze heten nl blauw blauw.....kan alleen in Curaçao...
Therapie ging weer supergoed. Weer goed meegedaan en uit zichzelf de dolfijn aan het werk gezet.
Toen de therapie klaar was regende het, nou ja regen voor het echt op de grond is is het al verdampt.
Het plan was al patatjes op het strand te eten en zo de ondergaande zon te fotograferen. Plan doen we ook al is er bewolking en dus geen zon.
Weet je trouwens dat de zon klokslag 7 uur hier gewoon weg is. Hallo zon...dag zon.
Al zittend op een strandbedje genietend van een patatje gekeken naar de lokale school die zwem/gymles kreeg in het water. Jeetje die was echt pittig, dan doen wij maar wat in Nederland.
We werden getrakteerd op vuurwerk en steelband. Kortom weer een dag met een gouden randje.
Voor nu nog wat drinken en dan Truste......

• 03 Oktober 2015 - 19:37

Sophia:

hallo allemaal
    vin felicity het leuk om met dolfijnen te zwemmen
    is het leuk daar

toen jullie naar Curacau gingen ben ik over gevlogen
    en vandaag ben ik voor het eerst naar de zeverkenenrs gegaan
    nu is het nog 18 graden en als jullie thuis kommen dan is het 13 graden dan
    ik ga 13 oktober op schoolreis naar Madurodam