therapeuten zijn ook maar mensen - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu therapeuten zijn ook maar mensen - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

therapeuten zijn ook maar mensen

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Oktober 2015 | Curaçao, Dominguito

Weer een goed nachtje gemaakt, heerlijk! Plannen voor vandaag? Skypen met Felicity haar klas.
Lic":mam, de meester vind het fijn als wij Skypen als de klas eet. Dat is rond half 1".....ja schat dat is hier om half 7 s'morgens dat word een beetje vroeg.
Dan hier de tijd half 9 en dan is het op school half 3. Verbinding ging goed en even gezellig 10 minuutjes gekletst.......
Wij hebben hier ook huisdieren, tenminste tuindieren. Hagedissen. Appeltje in stukjes gemaakt en voor ze neergelegd en dat vinden ze heerlijk. Ook nog een komkommer die ik niet lekker vond, de hagedissen hadden dezelfde mening. Dus hallo kliko..
Tring.....huh tring....nog altijd vreemd als de appartement telefoon af gaat. De CDTC aan de lijn, gerwin is ziek. Dus geen therapie vandaag, die wordt ingehaald op zaterdag. Onverwachts een dagje vrij.
Wat te doen? Zwemspullen aan na de middag boterham en op naar het zwembad. Voelt als een privezwembad want er is weer niemand....heerlijk.
Twee uurtjes gedobberd, koppeltje gedoken en gezont. Thuis nog gechilt, eten, even zitten en dan alweer bedtijd.
Truste en tot morgen.

• 02 Oktober 2015 - 17:05

Laura :

Zo al je avonturen kunnen delen met school, of miste je de klas gewoon :). Ik volg de verhalen en wacht netjes tot jullie terug zijn. Xx