toch nog wel spannend - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu toch nog wel spannend - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

toch nog wel spannend

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 September 2015 | Curaçao, Dominguito

Vandaag dag 2 die toch weer om 4 uur vannacht begon. Want ook al was gisteren de vuurdoop, is vandaag toch weer een nieuwe dag met vernieuwde spanningen.
We proberen er maar goed over te praten met Felicity. Maar therapie is pas vanmiddag dus eerst badpak aan en naar het strand.
Door alle nieuwe indrukken van Curaçao zou je bijna vergeten dat je maar 200 meter van het strand zit. En wat voor strand, beveiligd dus eerst kaartje halen bij de receptie, azuurblauw water en mooie ligbedden.
Ik ga mij bijna een VIP voelen Haha.
Lekker gesnorkeld en met zand gespeeld. Daarna een behoorlijke lunch genoten bij The Green House. Lunch? Dit heet bij ons diner, maar het was lekker!!
Thuis de zandkorrels van ons afgespoeld anders schuurt dat wetsuit straks zo....en even twee uurtjes gerust.

Therapie ging echt goed. Al ging ze met ontzettende bibbers er heen, wist ze dankzij Gerwin te ontspannen en zagen wij weer mooie dingen.
Wat zijn dolfijnen toch onwijs mooie beesten met ook een mooie binnenkant.
Na de therapie was er een happy hout van de CDTC in het dolphin suite hotel. Daar kwamen alle deelnemers en therapeuten bij elkaar onder het genot van een hapje en drankje.
Als ik naar het hotel kijk besef ik dat wij echt de juiste keuze hebben gemaakt met ons Bin bini appartement.
Thuis een klein hapje, wat tv en op naar weer een nacht. Ben benieuwd hoelang deze duurt. Truste......

• 01 Oktober 2015 - 13:44

Cobyvanderwilk:

Geweldig met de dolfijnen wat een belevenis hier gaat het ook goed geniet er van veel plezier Dikke kus

• 04 Oktober 2015 - 13:48

Monique :

Snik snik wat mooi om te lezen!! En zo echt mee te kunnen genieten van af hier!! Kanjers Trots op jullie meisje! Trots op vrienden zoals jullie! Geniet ervan jullie Verdienen het!! Xxxx