D-day - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu D-day - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Familie Wilk - WaarBenJij.nu

D-day

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 September 2015 | Curaçao, Dominguito

Vandaag de dag.....de dag van ongeveer 9 maanden voorbereiding en vol met gezonde spanning.
Tuurlijk weer vroeg wakker, dank u jetlag, en dus rustig opgestart. Om half 11 werden wij bij de CDTC verwacht voor een voorstel bijeenkomst. En gelijk lic haar therapeut ontmoet, waarvan rich en ik gelijk hadden:"ja dat is een goeie voor onze dame".
Felicity wilde dolgraag het SEA aquarium zien wat bij de CDTC ligt, dus dat gelijk meegepakt. We waren er nu toch!
Half 4 is haar therapietijd met een half uur daarvoor een anamnese gesprek. Op Curaçao duurt tijd lang...(zeker als je s'nachts al wakker bent)...dus eerst nog een broodje thuis.
En daar ging ze hoor, in haar wetsuit, schoudertjes hoog en een stil gezichtje. Is best spannend zo'n dolfijn. Maar gerwin haar therapeut is er een die er gelijk doorheen kwam en haar fantastisch begeleidde. Wij mochten aan de overkant naar haar kijken....en ik kan stiekem vertellen....ik hield mijn oogjes niet droog. Zo mooi om te zien hoe ze ermee omging en hoe ernaar haar werd geluisterd. Twee uur duurde de therapie totaal met als resultaat een blij maar doodmoe kind. Dag afgesloten met patatjes....Truste tot morgen

• 29 September 2015 - 09:27

Denia De Planque:

Goedemorgen allemaal!
    Wat ontzettend leuk om te lezen, ben ik er toch een beetje bij

• 29 September 2015 - 13:00

Laura :

Wat super zeg gelijk een goede therapeut waar het mee klikt! Heeft het vast een klein beetje minder spannend gemaakt. De eerste keer gehad dus op naar de volgende :)
    Xxx

• 29 September 2015 - 19:49

Bjorn&Ilona :

Ha vakantiegangers, zo te lezen hebben jullie het goed na juliie zin

• 29 September 2015 - 19:50

Bjorn&Ilona :

En jullie natuurlijk ook rich en lil

• 04 Oktober 2015 - 13:45

Monique :

Wauw mooi om te lezen! Pink hier ook een traantje
    weg...Zo Mooi!!